.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران: با اجرای برجام روند صادرات مازندران توسعه می یابد
با توجه به اینکه یکی از سیاست های دولت تعامل با همسایگان بوده ما تبادل نظر و رفت و آمدهای منطقه ای را دنبال و پروتکل های همکاری بین همسایگان را منعقد کردیم.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در دومین همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور در تهران ضمن تبریک سرانجام خوش برجام که با تدبیر و عقلانیت و دیپلماسی به دست آمد، گفت: با توجه به اینکه یکی از سیاست های دولت تعامل با همسایگان بوده ما تبادل نظر و رفت و آمدهای منطقه ای را دنبال و پروتکل های همکاری بین همسایگان را منعقد کردیم.
فلاح افزود: استان مازندران یکی از قطب های کشاورزی به شمار می آید و در حوزه مرکبات و آبزیان نیز یکی از استان های رده اول کشور است ولی متاسفانه به رغم وجود پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار در استان هنوز مجوز صادرات به روسیه را نگرفته ایم.
وی گفت: خوشبختانه از امروز موضوع مجوز صادرات لبنیات به روسیه حل شد که ما در این زمینه با شرکت های مختلفی رایزنی کرده ایم همچنین در بحث کشت فراسرزمینی، قراردادی با آستاراخان بسته ایم و در این زمینه فعالیت هایی را دنبال می کنیم.
فلاح ادامه داد: همچنین زیرساخت های مربوط به ظرفیت بنادر را افزایش داده ایم و امیدواریم روند صادرات در مازندران با توجه به اجرای برجام توسعه یابد./پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.